Hellt frälst...

Mmmm det e jag =) Alltså jag bara ÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAAR "I´m yours med Jason Mraz... Gaaaah den e juh bara heeeeellt underbar!

Trött som som saataaan e ja me... Fattar inte! vaknade väl vid 8.15 eller nåt över att Ante vill att jag ska käka frukost med han... jag gick upp men jag visste juh inte ens vad jag hette... Men efter att han hade dragit o mamma me så gick ja juh o sov... Borde då inte alls va trött tycker man... men men... Trött som få e ja =(... Skulle lätt kunna tänka mej att gå o lägga mej nu för natten =) hehe o klockan e juh bara 19.26 eller nåt =)
Shiiit hur ska ja kunna stå ut till klockan 21 eller senare??? Kommer nog att ge upp rätt snart känns det som. Ska upp tidigt imån me... Blääää jobbar tidigt =( Men sen e jag ledig i  2 dagar o sen jobbar ja freda o sen ledig o jobbar söndag... Piss schema jag fick denna gång =(
OMG kom juh just på att jag måste sätta mej o klämma ett nytt schema tills nästa period... Ska juh vara inlämmnad imån =( Gaaaah Jag tror jag blir galen på detta me schemat =( Känns som att man har fajtats med att göra ett schema o man hinner typ vila en vecka o sen känns det som att det e dax igen för ett nytt för nästa period.
Nääää det e väl lika bra att jag fixar det än att jag sitter här o beklagar mej hur jobbigt det är =)


/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0