I´m yours...

UNDERBAR låt av Jason Mraz alltså I´m yours... man bara drömmer sej bort o så... 

Kul freda jag hade!Eller vi... eller inte =( Eller jag vet inte =) Jobbade 7.30 - 16.00 o sen vad de meningen att jag skulle träffa Ante men eftersom det var så fint ute o vi såg en uteservering så slutade det med att vi stannade till den o tog en öl, vilket resulterade i några fler... o annat i alcohol väga... Tror vi hade rätt kul allafall. Hmmm dansade tom gjorde vi... det var juh ett tag sedan man fick Ante upp på dansgolvet.
Men som sagt tror vi hade det trevligt allafall.

Vi fick inbjudning till Marie o Kalles bröllop den 2 aug så att det ska bli spännande... Det blir ut o söka klänning nu... Är ute efter nåt i stilen retro... lite 40-50 tals... men men vi får se... annasr får vi ta fram designer kunskaperna jag har o sy mej en... Det blir nog bra eller nåt.

Lördan var ja hemma o var bakis fram till att jag skulle jobba... =( 16-21 tack o lov så var det bara 5 timmar =) Men jag mådde fan i mej inte alls nå bra...
Annars var det väl inte mycket som hände...

Idag har det verkligen inte hänt nå alls! Har mest vart trött... =( Hmmm sjukt men jag vet inte ens hur jag jobbar imån... Måste kanske kolla på schemat =)
Hjärtat börjar sitt nya jobb imån =) Hoppas det e roligare äb det förra =)

JOOO en anna sak jag måste nämna e.... GRATTIS JOJS TILL KÖRKORTET!!! FAAAN VA DU E BRAAAA <3<3<3<3

Nääää nu ska jag väl kolla på film eller nåt annat =)


/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0