Ooohhh what a night...

Hmmmm hellt underbart!! Fyfaaaaan! BÄSTA NATTEN PÅ LÄÄÄÄÄNGE!!!! Gick o la mej o somnade på typ 1 sec... o sen lyckades jag faktiskt sova hela natten.... Alltså HEEEEELAAAAA NATTEN! Hmmm men när Ante skulle gå till jobbet lyckades ja vakna... skulle kanske behövt sova lite till... men men... jag har juh massor att göra hemma =(. Jag hoppas verkligen inte att mamma har bestämt sej för att komma hit från sthlm idag. Shiiiit snacka om att jag har ångest nu! =( Hmmmm kanske måste ringa o kolla när hon hade tänkt att komma... Tur att hon sa innan hon skulle fara till Sverige från Chile att "nääää men jag ska inte vara så mycket hos er" "Det blir väl bara i nåra dagar" Men hon campar juh här.... hon har vart här i Sve i 1 ½ månad o vi har bara haft 2 helger fria från henne... =( Blääää gillar inte mammor nu! Gillar dom inte =( Faaaaan allt detta får mej bara att tänka att flytta hit till denna SKIIIIIIITSTAD har vart det DUMMASTE DUMMASTE jag nånsin gjort! O jag menar ja har juh gjort en massa andra val här i mitt liv... so faaar =)
Näää man kanske ska ta o göra lite nytta hemma nudå??



/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0