Vart har mina sovmmornar tagit vägen???

Ingen som vet, ingen som vet....
Faaan vaknar jämt denna tid numra eller inte denna tid utan halv 9 =( Faaaan jag vill juh kunna sova till 11 eller 12 så som jag gjorde förr men det kan ja juh inte!
Tror att det e för att jag sover det jag ska o att jag e hellt tillfreds med mej. Jag menar... jag känner mej piggare än vad jag har vart innan även om ja e trött men ja e endå piggare =)
Hmmmm vet inte om man kan säjja så men så e det allafall =)

Jahapp... vad ska man hitta på idag??? Hmmmm bra fråga =) Har ingen aning men det visar sej =) Vid ett ska ja ja allafall åka o träffa Ante o luncha me han =) weeeee.... o senare på kvällen ska vi kolla på ett par cyklar o se om det blir nåt vi köper eller inte...
Det e väl det som står på schemat idag... men man kanske skulle behöva fylla ut dagen lite mera me... eller nåt...

Försökte skriva om det igår men då försvann hela texten o det blev aldrig sagt. Vi var på Kalle Baah i fredas... faaan va bra det var. Lever på det  än. Inte nog med att vi fick se Kalle Baah Fick vi även se Governor Andy o självaste KAAAAAAAPTEEEEN RÖÖÖÖÖÖÖÖD.... bra bra grejjer säjjer jag bara...

Föresten... har äntligen fixat Photoshop... så vem vet... jag kanske blir ett riktigt pro o fixar till min blogg riktigt snygg... finns inget mer att säjja att man verkligen får hålla tummarna för mej =)

Nääää nu e det time för frukoooost =)



/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0