Diskplockare nästa??

Var o luncha me Ante idag... satt på Tropic o käkade... när det kom att jag skulle betala så hittade jag inte plånboken! Rev ut allt jag hade i ryggsäcken men hittade den icke. Ante var hellt vansinnig =) Tänkte shiiit jag har tappat den! Vi blev totalt illa tvungna att ringa svärmor så att hon kunde föra över cash på Antes konto. Skyndade mej snabbt sen för att se om den var hemma.... puuuuuh hittade den tack o lov....
Allt har löst sej.

En dag till o sen e jag ledig... känner mej hellt mosig i kroppen. =(
Jag jobbar ihjäl mej! =D




/gone

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! typiskt en sån grej jag skulle kunna göra! Jag och mitt ex skulle åka till sthlm och shoppa och gå på skansen och greja. Så hade jag lagt pengarna vi skulle ha med oss i min väska. Precis innan vi skulle stressa ner till tåget, så byter jag väska för att jag skulle få med mig en tröja i den. på tåget upptäckte jag att jag hade glömt att flytta över pengarna till väskan jag bytte till, haha!

2008-08-13 @ 14:34:17
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0