Handikappad....

Faaan va jag saknar min Betta.... Jag får juh inte sitta på denna hur jag vill.... Ante har juh kommit på att han saknar WoW o vi köra lite på hardcore.... Vilket jag säjjer Wiiiiieeee till min förtjusning.... Innerbär ensamma timmar med jag o kära tv! Helvetes Jag måste juh dra egenom Greys Anatomy me.... Men den vågar ja inte kolla på hellt ut... Alltså... Vad händer o jag blir klar me säsong 1 innan jag får cashen??? Hur ska jag klara av att vänta på dom till jag kan köpa säsong 2??? Hmmm vilka I-lands problem jag har! Men men e man beroende så e man... hmmm eller nåt....

Som sagt har juh inte kunna Bloggat fullt ut så att jag har missat en massa dagenslåtar osv.... MEN!!! jag har ett förslag.... Vad säjs om att ha ett tema varje vecka till dagens låt?? Typ köra en vecka med bara artister som börjar på A! Eller bara en hel vecka med bara en grupp.... nå ni hänger me på va jag menar?? Sååååå Vad tycks? ge förslag eller så....

Puss på schiiiiiinkan gott folk!





/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0