Mitt Liv...

Vet inte vart börja...

Kanske ingen början ingen slut? Jag bara finns... Hmmm låter som om jag har deppat ner mej totalt.... Vet faaan inte... kanske känns det lite så... Det är så mycket gammalt som behöver kastas.... Många garn nystor som behöver trasslas opp... Många nya saker behöver komma in. Behöver verkligen en make over i mitt liv. Kan inte bara enbart leva på det som jag har trott har gjort mej glad... hmm kanske bara för stunden, men fortsätter på detta vis så slutar det juh bara att ja kommer att deppa ihop totalt. Kanske inte det man eftersträvar här i livet.

Orkar egentligen inte med bitterheten... den känns... vette faaan....

Nääää kanske ta o städa lite o fundera över mitt liv... Kanske blir en aning klokare




/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0