Vädret är emot mej...

Det dumma regnet har verkligen hållt mej vaken hela natten... Börjar 12.30 idag. Det är juh meningen att jag ska ligga o sova nu förfaan. Men regnet vill hålla mej vaken =( Tror faaan att vädret har en Konspiration mot mej! För en vecka sen så var det vindarnas makt mot mej. Rätt som det var när jag cyklade så kom det en vind mot mig, men det sjuka var att det var som en mini tornado just blåste upp på mej o lyfte upp grus o löv från marken o jag fick allt på mej =( Det mest sjuka av det var att solen lös o det var svin varmt, så man var lagom svettig typ klibbig så att allt grus o löv fastnade på mej =(

Aja... ska försöka sova lite igen....
Om nu regnet tillåter det =D



/gone

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja den filmen är helt underbar=)

2008-08-08 @ 08:47:41
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0