Vilket oväsen!!!!

Oh My.... det e bara allt jag kan säjja.... Var just nere o hämtade tvätten... o jag hör bara en röst med en massa panik som skriker/vrålar ut "NÄÄÄJ Jag vill inte!!!" "Ta mej inte dit" "Vill inte till Rehab" Tänkte faaan va sjukt... Måste säjja att jag fattade ingenting!

När jag kom tebax upp till lägenheten möttes jag av ett värre oväsen! Fuck det var juh min Laptop - Bettan som ropade o hade sej som en real wacko! DAAAMN Antes blääääiga dator måste ha skvallrat för Bettan att den skulle på rehab! DAAAMN! O jag som inte gillar sånna som svallrar! Så med andra ord så e Antes dator inte så poppis i mina ögon längre! Iof den har aldrig vart det heller =) Ajaa... jag har fått suttit ner o försökt lugna ner Bettan o sagt att den "inte" ska på rehab... utan vi ska bara kolla om den har "bakterier" =D

Gud vilken pers ja har haft =(


/gone

Ps: Har en bra dagens idag.... kanske är det en pik till Bettan... inte vet jag =)


/gone again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0