Freda igen!!??

Uhuuuu då var vi här igen... FREDAAAAA!!! O jag e ledig hela helgen... då pratar vi heeeeeelaaaaa helgen!! Uhuuu! Johanna o Peter Kommer troligtvis hit ida... Power Meet o sen på nån Psykobilly spelning... ska bli skoj! Ante jobbar hela helgen han HA HA (låter som Nelson I The Simpsons) Näää va elak ja e.... men va faaaan det ligger juh i min natur att va elak =)
Jag har massor att göra.... O då menar jag MASSOR!! Måste nog försöka ta en liten tvätt tid... har typ inga kläder kvar... vette faan hur jag har skitit ner allt =) , städa måste jag me o sen göra "den där" tills imån Ante fyller juh då =) o sen måste jag göra det roligaste av allt... RENSA AVLOPP!! Wihoooo!!! Bad rummet förvanlas till en sjö varje gång man duchar o det e inte så hett!!

Nå! Man kanske ska börja göra lite nytta hemma nu...




/gone

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jag hade tvättstugan igår OCH idag! fy fan vad tråkigt det är! rensa avlopp måste jag med göra.... men... hmm... det får nog vara ett tag till :P Fullt ös i helgen alltså? :) Hoppas du får roligt! Jag är LEEEEEDIG hela helgen jag med! Så jävla skönt!!!! :D kram!

2008-07-04 @ 11:59:41
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Lina

ah... det är ju så roligt att städa, så jag brukar spara ihop så jag har jättemycket bara för att det roliga ska ta så mycket längre tid.... :/

2008-07-04 @ 13:58:29
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0