Hungrig, bakis och trött....

Faaan vilken kväll.... Hade verkligen såå skoj.... Fick parta med min Jojs.... Ante fick en födelsedags kalas som han aldrig vart med om förr.... Vi vart glada o fulla.... alla utom Peter =( Han körde =( Men jag tror han hade skoj i vårt sällskap allafall =)
Vi satt hemma hos oss först o drack lite o käkade min mumsiga smörgåstårta jag gjorde... go o fin blev den... (bild på den kommer senare) Sedan åkte vi ner mot stan eller mot industriområdet o kollade lite bilar o sen vart det Rockabilly spelning på Nostalgi Hörnan.... Lyssnade på nåra bra band o dansade lite men trveligaste var ute på inne går´n....

Näää man kanske ska ta sej o äta lite innan jag kollapsar.... =)



/gone

Kommentarer
Postat av: Silja halooouu

hej baby:)

ja det vore skitskoj om du kunde komma häråt nåt....vill ju träffa dig juh....kraaaaaaam

2008-07-06 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0