Ledig....

Idag är jag ledig o borde egentligen ligga på playan o o dricka en sån där paraply drink... men ikke det =( Istället ska jag tvätta diska städa o ha en massa ångest på stan. Milla skulle ringa när hon vaknar så skulle vi sedan dra in till stan o kolla efter kläder till helgen. Vi ska juh på dop då... något jag verkligen inte ser fram emot! Verkligen inte! Sitta där o känna sej religiös... blääääää! Seriöst varför ska man döpa barn för? E det typ för att det finns "anledning till o fira" för att få en massa presenter? Ingen aning men så känner jag att det är. Aja... hur som hellst så finns det inget värre än att gå på stan o hitta kläder... hatar det! Kläder ska man hitta när man e på stan o bara titta... där e där man shoppar som en galning... men när jag måste leta... blääää för det. Aja nog om min dag...

Vad ska ni hitta på idag då?




/gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0