Nere på 0???

Jag vill skriva... jag vet bara inte om vad... Vill inte sitta här o skriva om allt trist... om att den personen stör mej lika så den me... vill inte heller sitta o säjja att näää idag e jag nere vill inte... vill inte vara den. Ibland HATAR jag människor så mycket...
Hmmmm hatar lät för rått! Men ok... arg besviken irriterad men mest besviken över att personer jag tycker egentligen väldigt mycket om bara ska prata om sej själva o deras bittra liv... en annan ska bara sitta o lyssna i ALLA lägen... men veeem faaan lyssnar på mej? Vem faaan ska jag luta mitt huve till när jag verkligen behöver? Kan inte Luta den hos Ante hela tiden. Visst han e nog endå den enda jag verkligen kan lämna mej hellt till men tack vare att andra bara pratar om sej själva hela tiden har jag nån chans att känna mej trygg hos personen?
Tack vare att sånna människor kastar allt skit på mej om sina liv gör juh att jag inte har nån större lust att sitta o berätta om mitt till andra som ska behöva sitta där o lida för att jag kastar skit över annat...

Vill egentligen bara försvinna till nåt väldigt ensamt o mörk place... o bara vara själv....

Faaaaan Avve ryck opp dej....



/gone


Kommentarer
Postat av: Lina

:( kramar om

2008-07-14 @ 12:11:10
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0