Oooh God....

Jupp jag lever... Nästan att man trodde ja hade gått o dött eller nå... men ikke... än tar inget kål på mej =) Har festat heeeelaaaa helgen... man har blivit så pass gammal nu så att man tål juh ingenting... Igår var jag verkligen hellt muul. Visste typ inte ens vad jag hette... så trött var jag. Helgen erbjöd goa killar, goa tjejor, en guvenör, en fet förfest, en kul fest där alla banga... Kvar blev ja o Mike, en FET efterfest, en replokal, en hemlös Avelina, en massa bra reggae musik och ett gäng me Almighty Lions! Har väl hänt en massa mer men kommer faaan i mej inte ihåg allt =)
Men tack o lov börjar ja få mina krafter tebax.... Lagom till nästa helg =)





Får väl bjuda på en vacker o nykter bild från fredas...



                                                Lina & jag


/gone


Kommentarer
Postat av: Lina

vacker iaf ;) kanske inte så nykter :)

2008-07-01 @ 23:51:23
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Lina

hur är det med du då? jag är så jävla trött, tror inte jag sovit ifatt från i helgen, men börjar ju bli gammal :/ har ante blivit frisk nu? kapten röd spelar 16 juli, så du vet :) kram!

2008-07-02 @ 21:55:32
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0