Shopping ångest....

Alltså... seriöst... JAG VILL INTE SHOPPA IDAG!!!!!
Gör jag inte det idag så... när ska ja annars göra det? Hmmmm varför har man ingen personalshopper en sån som kommer med grejjorna till en o så.... hmmm det kanske inte ens heter så... Hmmm jag e juh långt ifrån mode man kan komma....
Kom just upp från tvättstugan oxå... dumma dumma kläder som inte blir torra... Tror nästan att om man skulle hänga ut dom så skulle dom nog torka av solen.... så varmt idag....

VILL INTE SHOPPA IDA!!!!!!



/gone

Kommentarer
Postat av: Lina

jag kan bli din personalshopper :D 20 000 i månaden (kompispris du vet) så fixar jag heeeela din garderob. och seriöst. jag vill ha tillbaka min röda. NU. jag ångrar mig verkligen. apa :'(

2008-07-24 @ 18:03:49
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0