Ensam hemma....

Ensam hemma på en vardag efter kl 20.00 det har faaan inte hänt sen 1981... men så e det... ja e faaan sj hemma o äter ostbågar =) Jag veeeet... ja e juh så jäkla nyttig =) WHO CARES??? Inget vin eller öl fick ja heller.... Dumma dumma Ante! Hahaha jag får bli full på svartvinbärs saft =) Hmmm full i magen det e vad jag kommer att bli....

Över till en annan sak.... Faaaan va matchen e bra... sverige - grekland...
 Sitter i min ensamhet o dricker saft, äter ostbågar o hejjar på Swe!

Jaha då var den slut... =(

Jaha o Ante ringer hem o säjjer att det kommer 2 grottmänniskor o ska ha mat... HAHAHAHAHA


Näää ska gå o bädda åt kompisen



/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0