Söndag och ja e ensam hemma....

Hjärtat mitt började 08.00 imorse.... Blääää tycka synd om =(  Vaknade när han stack hemifrån o har inte kunnat sova efter det... Fattar som inte. Vaknar jämt när han vaknar.... spelar ingen roll vilken tid.... vaknar han 5 vaknar ja me.... vaknar han 10 samma där.... haaaatar det! Vill kunna sova länge som som han gör när jag sticker till jobbet men icke det!

Hmmm vad händer idag?? Vette faaan! Hade tänkt att det kanske skulle kunna vara bra o städa o donat lite men jag känner inte alls för det. När jag vaknade imorse såg jag att det var stårlande fint väder o tänkte... nice ida får man gjort en massa men nu e det hellt molnigt då känner man juh bara... ååååhh va mysigt att gose ner sej i soffan o kolla tv på våran nya najsiga tv.... den e stoooor =) Var väl lite emot köpet från början men Ante har väl förtjänat den så som han har jobbat den senaste tiden.... Stackarn =(

Ajaaa... dax att hitta på nåt kanske??




/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0