Bläää...

Jahaaa... då var mina dagar av ledighet slut =( Imån börjar det hårda livet igen =( 7.30 redan och enda fram till 16... Weeeeee eller inte =(
Vill inte jobba =( Men men någon måste juh... annars blir inga räkningar betalda o inga pengar till Lule projektet sparade =( Jobbar imån o på freda o heeeeelaaaaa helgen. Weee sen e jag faktiskt ledig i 2 dagar!
Ohhh shiiit det e juh LOST på tvn nu... gaaaah jag ligger juh helt efter nu... har missat en massa avsnitt nu juh... hmmm kanske måste ta tag i mitt LOST tittande och mitt jäkla film tittandes. Har missat en massa filmer en massa braiga filmer enligt Ante... så att jag måste nog ta upp mitt film tittandes igen.
Skaffa Photoshop måste ja me fixa o läääära mej... Jag haft det i tankarna rätt länge nu men det har juh aldrig blivit av. Hade det när jag bodde i Stockholm men som sagt blev aldrig av att ja installerade det i datorn! DUMMA DUMMA MEEEEJ hade jag kunnat det så hade min blogg vart ännu finare =)

Nääää dax för annat nu

/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0