En dum Jojs...

Gaaaaah!!!
Jag vill oxå va hemma me en vovs så som Jojs är... Vill oxå ha =( Längtan efter en liten e faaan i mej stor... Saknar att komma hem till en galen sak som springer över hela lägenheten för att man har kommit hem... Tur att jag har Ante att komma hem til allafall... o tur det att han inte springer runt heller men glad blir han, lite så att man ibland bara har lust med "fööör faaaaan LÅT MEJ VA!!!!" Men men... =)

Sugen på en RIKTIG JÄVLA KEBAB e ja så förbannat sugen på... gaaaah min mage bara skriker keeeebaaaaab... Vill ha KEEEEBAAAAAB NUUUUUUUUU... Det e juh meningen att vi ska spara en massa pengar så att vi kan komma till vårt Lule igen så att onödiga utgifter har vi inte råd med... Men jaaaaag vill
Tro det eller ej... så har vi faaan i mej vart duktiga JÄÄÄVLIGT duktiga!! Men ja e endå sugen på en kebbe o ja tycker fortfarande att det e lite orättvist att Jojs får både ha en MusseMan o en söt vovs hemma =(

Hmmm katter e faaan lustiga små saker... Gillar dom inte... Döm e löööömska! Men MusseMan... han e faan cool.
Tror han måste läsa sin ras standar eller nåt o se att han e en KATT o inte hund som han tror han e! Världens skönaste katt juh!

/tänker på kebab

Om man endå kunde få en liten kebab tugga?? Hmmm lät juh som Nalle Puh när han e hungrig =( 

Nääää tror jag drar ner till pizzerian endå.... F´låt


/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0