Jag = klant??

Hmmm... det får ni avgöra...

Jahaaa... klockan e nu 12.04. Meningen är väl att jag ska va på jobbet o leverera mat o så o snart ha min lunch men jaaaaa vad händer?? Näää jag sitter hemma här i köket nu o käkar frukost =) joo jag vart juh lite hungrig så thats why. Neeeeej nej neej ja e inte sjuk heller. Men ja e hemma endå =(
Gick väl o la mej nån gång efter 23 igår tror ja somnade inom 10 min. Ja minns att jag låg o snacka (tjatar som han säjjer att jag gör) me Ante medans han satt o spela. Det var meningen att jag skulle sätta min tel på larm men jag somnade =(
Vaknade igen vid 02 o kom på att jag inte hade satt på larmet så att jag försökte igen men somnade igen =(
Snacka om trött!
Vid 5 vaknade jag åter igen o kom på larmet. Denna gång kom ja ihåg att sätta på larmet. Bra jobbat =)

Vaknade av  att Ante låg o ruska på mej typ. vaknade o han säjjer "skulle inte du jobba idag??" Joooo sa ja men jag börjar 8 så att det lungt. Samtidigt som jag tänkte men va faaan larmet har inte ringt än... så låt mej sova det sista jag har kvar att sova. Men då säjjer han "eeehhhmm klockan e juh 9.20" VAAAAA kommer det från mej.... samtidigt som jag sätter mej upp i sängen o hysteriskt letar efter min telefon... Hittar den inte =(
Jag går upp hämtar vanliga tel o försöker ringa till min men hör att den e avstängd... HELVETE skicker jag ut o Ante hittar den =)
O mycket riktigt så var den död... Skumt tyckte jag för att jag hade laddat den under natten. Försökte sätta på den men det gick juh inte den var hellt DÖÖÖÖÖÖÖD. Satte den på laddning för att jag skulle sätta på den o när jag gjort det o satte på den så visare den att den var HEEEEELT fullladdad! Tom visade den vilken tid den skulle ringa. JÄVLA SKIT MOBIL tänkte ja då... sedan jag fick han har han bara jäävlats me mej... den dör när den vill o så =(
Ringde till jobbet o sa att jag hade forsovit mej... o hur jag skulle göra. Men eftersom dom hade tagit in vikarier så kan dom juh inte ta tebax det så att jag får stanna hemma med frånvaro =(
Min kassa går juh faaan - pga min dumma telefon. Hmmm undrar om Aircall kan betala mej mina timmar jag har vart borta idag + min OB??? Hmmm önsketänkade! Eller hmmmm ännu bättre... ge mej en bätter tel i kompesantion eller vad det nu heter =)
Ja ja... jag får juh mera timmar av städning idag dåra vilket e bra. Men men... nu ska jag kolla på film igen =)


/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0