Party party =(

Jupp det e en lessen min till partyt! Har egentligen ingen lust men men... nu blir det så allafall. Skulle behöva supa ner mej sååååå jääävla hååårt men men... kanske inte riktigt kan eller nåt. Hmmmm un drar om man ska dricka en massa tequila? Skulle faaan verkligen behöva det! Dricka Tequila till ja stupar eller nåt =(  Hmmm undrar om man blir röksugen? Jag får faaan hålla mej borta från pinnarna.... har juh slutat med dom... o det skulle inte förvåna mej om jag skulle bli sugen... Blääää faaan va osugen jag blev på att dra ut nu.... Hatar att vänta på att nått ska hända.... men allt händer juh  bara sååå jäääkla segt eller lååångsamt! Hoppas det blir det blir skoj allafall o att sppppjjjjjiiiiiiteeeeeen e billig eller nåt....  nä nä nu ska ja dra...
Ses senare kanske...

/gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0