saaaaaaknar...

Förlåt... jag saknar min fina blogg! Nu när mamma e här har jag inte tid att sitta o skriva i den =( Har egentligen massor att skriva om... men jag har juh inte haft tid. Gaaaah e massa saker gör mej sååååå himla less. Jag blir juh bara less på allt, låter juh nästan tom hellt bitter! O hur skoj e det o springa runt o va så bitter då man egentligen vill bara spyyy på allt. Känns ibland som om jag hatar ALLT o ALLA! Jag vill juh egentligen bara komma bort härifrån! JAG HATAR DENNA STAD! Den har faaan inte gett mej nå bra... Hmmm ett vik! men den kunde ja lika gärna få i Lule me! JAAAAAG SAKNAR LULE! Mitt Norrland!! BARA MITT!! Sjukt det lät...

Ante om  du läser detta... vill ja bara säjja f´låt... Vår plan de e den vi ska följa o inget annat! Men jag vill juh oxå åka till Chile... men men... Vår plan e prio 1... kk??

Näääää nu måste jag få sova... min mamma tar musten ur mej. Tidiga mornar o ut o ränna hela dagarna... känner juh mej hellt jäkla slut!
SAAAAAKNAR min säng.... men frågan e... Har jag e egen säng??? /gråter


/gone

/tebax
Hmmm det vart nåra tankar endå... men mer behöver komma ut =)

/gone igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0