Snart Dax...

Jupp... snart dax för en massa =)
*ska tebax till jobbet (går delad tur idag) (igen) =(
*Ännu mera stress (ska väl ta o fixa det sista imån eller nåt med lägenheten)
*Mamma kommer juh på söndag
Måste säjja att jag känner mej lite pressad... Hoppas hon inte får för sej att stanna för länge =) har kommer fram att jag inte orkar med att ha folk hemma hela tiden... O du Jojs ta inte åt dej... För att du e den enda jag älskar att ha hemma... men bara du inte får för dej att campa här i 2veckor så e det lungt ;)

Meeeh! Jag vill inte tebax till jobbet nu... vill lägga mej ner o soova... fatta va gött o bara lägga sej o bara njuta =)
Nåt som e bra e allafall att jag får vara ute i det fina vår vädret... sååå Hurra för mej =) 

Näää nu måste jag nog dra...


/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0