Tänker faaaan inte va bitter!!!

Ni fattar egentligen inte hur förbannad ja egentligen e!! Har för faaan suttit o bloggat i drygt 1 timme. Nu skulle ja plublicera det o pang så var den borta!!! FATTA EN JÄÄÄÄVLA TIMME!!!! Underbart!!! Har gråtit Skrattat o spytt galla under den timmen... Den  började bitter o arg... sen gick den till ett smajl... sen till sött o avslutades som en kärleksförklaring...

Nu skiter ja i detta...

Men e sak ska ja inte skita i o det är...
Tack Ante för att du bankar vett i skallen på mej! Tack för att du reder ut all trassel från mitt trassliga tråd eller garn!
Tack för att du valde mej för att vid din sida. Tack för att du står ut med mej! Tack för att du älskar mej!
Tack Ante för att du gör mej hel... du o din kärlek gör att jag står ut! Sedan du klev in i mitt li v har jag var hel... Älskar dej så mycket... oändligt mycket!!!
Älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0