Draamaa....

Gaaaah vilket drama det var för ett litet tag sedan... Det va inge kul... men nu känns det bra. Fick lätta på trycket lite eller vad man nu säjjer...
Idag gör jag det jag skulle ha gjort igår... Städa o dona....
Ante ringde juh igår o fråga om jag skulle komma till hans jobb så kunde vi käka ihop... o så blev det.
Sedan åkte ja till stan för att köpa mej ett game card... blev lite sugen på WoW igen... frågan e bara hur länge detta kommer att hålla i sej... visar sej. Tacka vet jag för att jag inte e hardcore så som jag var för nåt år sen, då ja bodde i stockholm... hmmm kanske för att man har annat i livet att bry sej om...
På bussen träffade ja på en kompis som messade mej i sön o sa att hon var på smällen... kul för na... Måste faaan erskänna att ja e faaan lite avis... vill oxå ha en liten bebis =) men men... det kommer när det kommer =)
Åkte med henne till Vårdcentralen så att jag kom inte hem förens efter 17 nån gång... så att städningen blev som sagt inte av =(
Får ta det idag istället =(
Måste peppa mej i flera timmar innan jag kan börja annars går det bara inte.... =)

Näää man kanske ska ta tag i denna stökiga lya =)


/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0