Får man inte sova ifred???

Höll på att bli galen idag... Först ringer Antes larm o man vaknar.... efter mycket om, så luckades jag endå somna... weeeeee var det men lyckan blev inte långvarig =( Sedan blev jag väckt av morsan vän som skulle göra en tårta till Olivias födelsedags kalas på lörda men tur att jag hade pratat me syrran igår o hon sa att hon skulle ringa o avbeställa den för att hon skulle göra tårtan me Oli eftersom hon e så kräsen o ändrar sej hela tiden... efter det samtalet så hade jag intagit sov posisition 2  o det dröjde 2 sec max o så ringer mob denna gång... Det var mamma så klart. Hon hade kommit hem till syrran kl 3 på natten från Spanien... o hon kommer till oss idag =( mindre roligt... Imån blir det att jobba 8-13 o sedan åka till sthlm med mamma på Oli´s kalas! Ska bli skoj att träffa syrran o ungarna... Mindre skoj att få resa med mamma =(

Hmmm man kanske ska ta o städa lite till dåra??



/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0