Vilken dag....

nån kommer att sova gott inatt... JAG!!! Har varit igång sedan kl 8 imorse... först tandläkarbesök... sen träffa ante... käka lunch med han.... sedan tebax hem en snabbis sen iväg o hämta min cykel!!! Jajjamän jag e en stolt ägare till en cykel... Gammal o rostig men jag älskar den.... Cykla hem igen... sen cykla till Antes jobb.... tog en fika med han.... sen ner till stan för att köpa nya jobb brallor o garn o stickor.... jajamän, Avelina ska börja sticka =) Typiskt nog glömde jag att handla garn... så att jag kan tyväär inte börja me det idag =(  Nu sitter ja här o e hel död... jag kommer att somna bums känns det som...

men men det har vart en bra dag som inte började så bra =)'




/gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0