Kalas tajm...

Jupp... Olis kalas e i full gång o jag blev tvungen att åter igen gömma mej... =)
Hmmm Många små tjejer o allt för mycket discomusik... blääää

Hjärtat ringde nyss... o jag saknar han en massa... vill juh ha han vid min sida nu =( Shiiit vi har juh inte vart ifrån varandra sedan jag flyttade till han i Lule =) Faaaan komme ihåg att det var rena plågan att jag var bara där i 1 omgång o jag flyttade till han... eller bättre sagt jag hade mer eller mindre bestämt mej för att stanna när ja kom upp för första gången =) Hmmm känns som om det var igår.. men fatta det har faaan gått 1½ år redan.... BÄSTA 1½ åren i mitt liv =)

Nääää nu måste ja upp igen till födelsedags firandet =)



/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0