TA BORT DEN!!!!

Snälla ta bort paniken jag börjar känna nu!!! Har ont i magen o bara känner att paniken e på vääg...
Faaan e det för att jag vet att hon kommer??? O jag måste städa för att hon e så förbannat petig?? Eller e det för att hon kommer o ska ge mej så dåligt samvete det bara går?? Är det för att hon ber mej att jag ska vara ärlig mot henne o jag försöker men att hon inte kan va det själv? Faaan vill inte att hon kommer!! VILL VERKLIGEN INTE!! Jag hinner inte andas o så e hon här igen... Jag älskar henne... men jag klarar faaan inte av henne. Tankarna bara snurrar nu i skallen. Orkar inte tänka... Tanken over att inte veta hur länge hon stannar får mej ännu mera panik.

Fan... faaaan.... faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan



/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0