Uttråkad o en ny bränna...

Jupp stämmer bra det... nu vill ja faaan hem! Vill inte va här nå mera... det e bra trist. VILL HEEEEEEM!! Hem till min älskling! Pussas med han... kramas med han... gosas med han... le med han... umgås med han... gaaaaaah saknar honom i massor!! Har juh inte fungerat som jag ska... saknar juh han så mycket...
Men imån.. IMÅN ska ja åter hem igen... hem till världens finaste älskling....

Faaan jag måste berätta att kalaset gick juh bra igår... Ungarna hade skoj o så... Oli fick en massa presenter o så o var glad o lycklig... men så fick allt detta ett sånt drastiskt slut! Tror ni inte att en unge snodde alla hennes pet shops hon hade fått?? Hon hade typ fått en 5 st sånna små djur o alla var borta! Fatta hon firar sin 9 års dag med sina vänner o stackars blir robbad på sina födelsedags presenter! Stackarn var juh hellt förstörd =(
Hon var hellt otröstbar =(  Men nu idag e det bättre med henne o hon e juh jätte besviken på att nån av hennes vännes snodde från henne =( Lill Tösan då =(

Satt o sola idag... o jag fick faaan i mej lite färg... uhuuuu måste fortsätta med det så att jag blir riktigt brun =)


Näääää ska nog gå upp igen o vara lite social...   =(
(vill juh fortsätta med att gömma mej)



/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0