Bakis rengn o en jobbar kväll...

Jupp igår var det party.... faaan va skoj jag hade det =) Fick se en massa lös snoppar i alla former o färger... fick även se på annat me... så att det blev en liten beställning på 722 kr...
Jag har såååååå ont i min mage.... Jag skrattade så mycket igår kväll så att jag har träningsvärk från inte denna värld... =) Såååå vem behöver gymma o träna magen när man gå ut o skratta o träna magen =)
Jag kännde mej inte sååå full men jag deckade tydligen på soffan o hjärtat mitt fick hjälpa mej av med kläderna sedan då ja äntligen kom i sängs =)

Idag e jag inte så het =) Men tack gode gud så mår ja inte som ett död råtta eller nåt =)
Mår faaan bra trots omständigheterna =)

Idag e det baaaaraaaa en massa regn... Bläääää o jag som ska jobba =( Blääää har jag inte åkt på nån förskylning så åker ja nog på en efter denna helg....

Nääää nu måste jag sticka för att hinna me bussen




/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0