Lyckans Dag...

Wiiiiie jag ska jobba idag =) ok ok jag e inte sååååå happy över det. mina dagar av ledighet e slut nu =( Faaaaan o jag som trivdes med att vara hemma o va hemmafru =) Det e faaan sant =) Hmmmm nu kommer juh lägenheten se ut som skit eftersom den inte kommer att kunna få den fina omvårdnanden jag har gett den =(
Aja ska inte klaga så mycket jag heller.... för att slutet på denna vecka ser faktiskt ut så här....
Tors: 12.30 - 21
Fre: 8 - 16
Lör: SexParty
Sön: 16-21 (så att jag har till 16 att återställa mej)

Näääää man kanske ska ta o äta lite frukost innan man måste ta o fara....



/gone


Kommentarer
Postat av: Lina

nu får ante städa lite istället när du varit så duktig å gjort grovjobbet :P

2008-10-02 @ 13:34:14
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0