Hemmafru o tandläkar besök...

Jepp... jag har lekt hemmafru ida igen... eller rättare sagt jag håller på. Tvättar o donar o städat kylskåpet samt skåp här o där ute i köket.... nu snart ska jag väll sätta igång att dammsuga samt ta golven... sånt som e så skoj... Hmmm städning i helheten e bara sååå underbart! =)

Faaaaan jag har juh verkligen kommit in i detta med städningen hemma... synd bara att det inte är alltid =(
Imån e det jobb som kallar =( Vi får då hoppas att det inte regnar som det gör nu... Blääää vill inte gå runt o bli blöt =(
Chefen ringde för ett litet tag sedan o ville att jag skulle hoppa in extra... men jag sa nej.... kännde att jag kan inte lämna hemmet nu när jag har sånt flyt.... samt blir man juh en aning ooosugen när man tittar ut... Pengarna kallar inte riktigt fast extra pengar e juh alltid najs att ha.

Farbror tandläkaren var inte så snäll mot mej heller =( Dom lagar än i min onda tand =( O nästa månad när jag ska dit igen ska dom inte fortsätta fixa den utan då ska dom dra ut en av mina visdomständer =(  Fy faaaan va skaj ja kommer att vara =( Kommer juh för faaan att vara ännu mera synd om mej =(


Yaya...
Fortsätta me det jag höll på med???
Sen titta på film me Valle =)


/gone

Kommentarer
Postat av: nine

Jösses vad du e duktig gumman=)=)=)

2008-10-01 @ 18:20:18
Postat av: Lina

titta på lillamyran.se :) där finns dom

2008-10-01 @ 22:02:29
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0