Ledighet, Svamp plockning o lite jobb

Hmmmm dagens rubrik vart juh liiiite lång.... Men det e ungefär vad som har dom senaste 8 dagarna....
Jobbade måndag o tisdas så att efter jobbet tog jag mitt lilla pick o pack o åkte till Jojje i Fagersta. Var hos henne från tisda kväll til tors mitt på dan.... Fick vara utan min Lurk i flera dar o jag kan faaan tala om att det känndes =( Ville egentligen bara åka hem... men men liiite ifrån måste jag få va utan han me =)
Hos Jojje gjorde vi inte så mycket... snackade en massa drack lite göttit åt nam nam nam o tänk att jag var ute o plockade svamp för första gången =) Haha jag i skogen... tack gode gud för att det inte fanns mycket djur... fast jag fick hem 1 spindel samt 3 baggar bläääää! Inte mycket svamp fick jag heller men Jojje var så snäll att jag fick hennes med =)

På Tors kom jag jag äntligen hem till min Lurk... det var hellt nice. Borta bra men hemma bäst =)

På fredan åkte jag till Milla som låg på sjukhuset... Stackarn... Men nu e det bra med henne o hon e åter hemma =) Hon måste bara ta hand o sej själv nu innan det är dags att föda =) Inte långt kvar nu för henne =)

Helgen har bara bestått av en massa jobb... Faaan va surt det är att jobba helger... Hade inga problem med det innan men nu... Helger är endå helger =( Inte nog med att jag jobbade helgen fick ja jobba igår! Bläääää för måndagar! Måndagar är bara hellt ok när man e ledig inte annars.

Idag.... hmmmmm.
Vad ska man hitta på idag? Kanske städa lite? Shiiiiit undrar om jag har tvättstugan idag? Hmmm sånt jag aldrig kommer ihåg... Lite sjukt... för att man sticker ner o bokar en tid men när ja e på väg upp igen så har jag redan glömt bort att man kanske skulle ha skrivit upp datumet. Men än så länge så har vi rena underkläder så att det är ingen panik än =)
Kanske äta "frukost" nu? Låter rätt najs måste jag säjja =)


/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0