Besviken....

Japp kan inte säjja annat än att jag bara är Besviken. Jag vet bara inte hur eller varför man gör så? Jag vet att man ibland kan handla fel... att man kan göra saker utan att man tänker på dom men endå.... Sånna saker gör juh att man tappar förtroendet. Ok om man gör det 1 gång men 2??!! Kanske 3 tom. Hmmm en tanke slog mej nyss.... tänk om det är ännu flera gånger? Aja försöker o inte tänka på det. Försöker att inte ha så mycket aggression mot personen. Aja nog om det för denna gång....

Var på IKEA igår me Milla.... Handlade en hel sån där Blå IKEA kasse. Eller okej då.... halva den på IKEA o den andra halva lite mat från ICA MAXI =)
Tur att C kom o hämtade oss annars hade ja fått tagit den tunga kassen på bussen o det hade inte vart nån större hit!
Tänk att C kan va så snäll ibland... men bara ibland.
På IKEA Köpte jag lite smått o gott man behöver ha hemma. Hellt oväntat hittade 2 lampor som jag ska ha i sovrummet nånstans =)  Jag får hitta nåt ställe att ställa dom på.

Hmmmm man kanske ska ta o sova en liten stund till???
Tycker jag låter som en mycket goooood ide =)



/gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0