En salig blandning....

Jahapp.... Nu e vi juh där igen... Där precis däääär.... Där jag inte vet verken in eller ut. Sitter fast o jag kommer verkligen inte loss. Hur mycket jag än försöker så lyckas jag inte! Känns aom att alla mina tankar o känslor åkt in i en mixer o där ligger allt o flyter o blir till en enda salig blandning! Bagatell saker kanske men jag vet inte alls hur i helvetes jag ska ta mej ut!
Vissa saker bara maler o maler i mitt huvud o det går bara inte att bara släppa dom. Det går bara inte, hur mycket jag än försöker men nääääääää det går inte. Dom kommer juh förfaan likförbannat tebax till mej. Ska det alltid vara så här?? Faaan orkar inte! Visst det man inte dör av gör en bara starkare men va faaaan e det verkligen meningen att man ska tåla hur mycket som hellst?? Vara nån slags boxnings kudde eller va dom nu heter?? Inte faaan vet jag!
Känns bara piss att veta att när jag äntligen ser ett litet ljus så BOOOM ner igen. Kan man inte få ha lyckan o ljuset ett bra jäkla tag??
Faaan kanske måste bara hitta den rätta stukturen så kan hjälpa mej hållas uppe....

Ingen aning...
Jag vet ingenting



/gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0