Ännu mera synd om mej...


Uuuush... jag mår verkligen inte alls bra... Förtfarande svin ont i halsen... snorar som aldrig förr har börjat hostat en massa nu oxå... =(
Inte nog med detta så skulle vi laga mat igår... Ante o jag... Fråga mej inte men han hade en liten kastrull som han skulle göra såsen i på spisen när den var på utan nå i den. Sen kom han på att han skulle ha vatten i den o där vid diskhorn stod ja... Tror ni inte han kommer åt mej med den varma kastrullen på armen min???
Så inte nog me att ja e förskyld så e jag brännmärkt nu oxå =(
Det ser ut som ett bli däcks brännmärke som dessutom har gått o blivit en blåsa me =(
Nu e det verkligen jätte synd om mej =(



    
                                                            
                                                                    








/gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0