Förbannade skiiiiit!

Varför?? Varför? VARFÖÖÖÖÖR!!!???
Jag lyckades juh alltid lyckas trycka på nån knapp o vips så e mitt inlägg borta! Jag är inte så bra på det det här!
Talanglös skulle jag kalla detta!
Men men... det förra inlägget handlade om hur gla´ja va för att det e helg o ja e ledig... men kom på ganska snabbt att jag kunde ha jobbat...
Jag är en fattig miljönär eller va man nu sa!

Nu sitter ja o känner mej som en sann data nörd o jag fattar egentligen inte så mycket av det jag gör men men... Avinstalerar Nilo-min lille brosas spel han har på hela min dator =(
Samt tar bort Troyanska hästan den stackarn hade... alltså datorn =)
Tro jag var bra på det där =)

Skitsamma känns att jag schvamlar 2 much!




/gone

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0