Havet är djup... havet är djuuuuupt...

Jaaaa ok... ska berätta...

Fick sluta 14.30 idag eftersom jag har en massa komptid att ta ut o jag blev av med en städning på jobbet så hade jag bara 1 timmes arbete på eftermiddan.
Så jag cycklade hem... efter jag hade jobbat klart!

Kom hem va as trött men jag kännde för att se "Lilla Sjöjunfrun" o det är alltså 3 timmar sen jag såg den o jag går banne mej fortfarande o sjunger "Havet är djup"
F´låt... men jag är trött som tusan... =( Lägga sej tidigt idag?? Hmmm låter jävligt spännande =)

Tror jag ska poppa popcorn o mysa me Idol ikväll... jag e själv hemma ikväll... Ante skulle dra iväg jag vet inte vart o kolla på Barca matchen...

Ska väl poppa min popcorn nu kanske... Ja e juh bra sugen på dom ;D

Föresten... Tänk Lina att bloggen skulle resa sej ännu en gång! Jag har saknat den =(



/gone

Kommentarer
Postat av: Lina

då är vi två! :D



havet i djupt är skitbra, speciellt när man står i duschen, det ekar så vackert där ;)

2009-09-16 @ 20:23:31
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Linda

nere på botten där e de toppen!! lyssna ooooo njuuuuuuuut!

2009-09-17 @ 08:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0