It´s alive!!

OMG It´s alive!!! It´s rly alive!!!
Jupp så e det... Min blogg har rest sej som fågeln Fenix... Som Jesus... kanske lite som Michael Jacksson.
Inget illa mot dej Michael om du nu lever, men vi har faktiskt haft skoj åt dej under sommaren... vila i frid om du nu gör det... i rly dont care!

Känns rätt gött att vara tebax... har saknat min lilla rosa blogg litegranna! Har nästan gått 1 hellt år att komma tebax men som sagt She´s back on track!

Oj... vad har hänt på nästan 1 år??
Mycket Mycket...
Meeeeen jag har inte all ork o ambition i världen att sitta o skriva om det så att det kommer lite ibland kan jag tänka mej... som sagt, jag har juh inte vart den skribenten som får fina texter att låta såå melodistiska med ett sånt fint klang så att jag hoppar nog lite huller om buller =) men men that´s me =D 

Näää orkar icke med detta nu...



/gone


Kommentarer
Postat av: Lina

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hon är tillbaka!!!!!!!! ÄNTLIGEN! fatta att jag har varit in här typ varje dag och hoppats på att du ska ha sattit igång igen!

2009-09-15 @ 18:23:05
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0