Seg... allt för seeeeeeeg....

Ush!
Idag är det en såndär dag som man har bara en massa MÅSTEN!
Jag MÅSTE städa...
Jag MÅSTE tvätta lite kläder (Tvätthögen är väl lika hög som Mount Everest)
Jag MÅSTE ta mej ner till centrum o posta ett brev...
Jag MÅSTE förbi Spider o hämta Greta (hennes blåa Cresent)
Jag MÅSTE till Bolaget (Vi ska hem till nåra vänner på kvällen för lite trevligheter) Hmmm lät konstigt det där men vi ska väl käka middag o så! Ush Parmiddag... lät mycket farligt!

Hmmm blir rädd där för mej... Lät som om jag hade MYCKET jobbiga måste men nu när jag ser dom så kanske dom inte alls var så överdrivna...
Eller jag vet inte... I-lands problem kanske? 

Näää undrar om man skulle ta o ta hand om sakerna istället för att prata/skriva om dom?



/gone  

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0