Trött Tröttare Tröttast!

Vill egentligen inget annat än gå o lägga mej!
Men eftersom min älskade Lurk Jobbar för ett dumt o säjja men nazi företag... BAUHAUS så har dom stackarna Inventering! Det sjuka är att dom som jobbar på byggavdelningen dom hade inventering igår me... på drive innet! Nu till saken är att dom har juh faaan inget överseende för dom som inventerade igår! Då jobbade han från 6-21 Det e juh faaaaan inte mänskligt!
Idag började stackarn 7 på morgonen o han e inte hemma än o klockan e 00.01!
Innan jag slutade jobbet ringde ja han o fråga om han ville att jag skulle komma förbi o lämna nåra bulls så att han kunde bli lite pigg men då säjjer han att dom inte får lämna bygget!
Dom e alltså Hellt jävla inspärrade!
Sinnes sjukt!
Ok ok jag ska inte klaga på att ja e trött! Jag undrar vilken Zoombie till lurk jag kommer att ha o göra me när han kommer hem =(


/gone

 


Kommentarer
Postat av: Lina

mike ska upp till sundsvall eller nå liknande och inventera :)

2009-09-30 @ 16:33:19
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0