Vart tog helgen vägen?

Någon som vet...? Någon som vet?
Satt juh hundvakt ifredas vilket var hellt ok... mini hundarna var rätt snälla inget härg eller så.
Grabbarna var hemma redan klockan 20.45 så att det var ingen lååång utekväll men kalas... det var dom =D

Lörda... skulle inte ut men bestämde mej i sista min att dra till Spider o sitta hemma hos henne o dricka saft.. ville absolut inte gå ut men vad hände...?? Av nån konstig anledning hamna ja ute i Västerås "underbara" uteliv =/
Dumma tjejer som lura mej ut =( Inte nog med det vart hamnade vi?? På BmB! har typ bannlyst det ställe sen 1981... näää ok men 1982 då??
Men ok jag ska inte klaga... för att jag fick lyssna på MONEYBROTHER. Ok ok även om det bara var en låt på dansgolvet så gjorde dom detta till min dag... natt eller va faaan man säjjer... Annars var det en hellt ok utekväll.

Söndas... inte hellt bakis men trött tröttare tröttast!

Idag... hellt mör!



/gone


Kommentarer
Postat av: Spider

ja helgen gick fort.. o fan helt mör här också.. o rösten fortfarande paj...

2009-09-21 @ 19:13:37
URL: http://lindaraymond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0